środa, 9 marca 2016

Glam Glam Glam czyli prace na konkursy z Katosu i NYX oraz dla Lady Makeup

Hej :) Dawno nie było makijażu wiec dziś chciałam wam pokazać moje prace na 2 konkursy. 
Pierwszy pt. Glam Hollywood organizowany przez Katosu i firmę NYX, oraz drugi na konkurs pt "Makijaż na galę Oskarów" organizowany przez LadyMakeup. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części postu.


Pierwszy makijaż i pierwszy konkurs z Katosu i NYX cosmetics. Został wybrany do makijaży wyróżnionych udostępnionych na Facebooku na stronie Katosu i NYX. Do makijażu użyłam:

1. Białej kredki JUMBO pencil NYX w kolorze MILK 604 jako bazę
2. Czarnej kredki Rimmel jako bazę
3. Cienie z paletki Makeup Revolution Girl Panic
4. Podkład Loreal True match w kolorze 01 
5. Rozświetlacz NYX MPB01
6.Matowa szminka MAC 
7. Szminka Rimmel The Only One 



 *********************************************************************************
Makijaż 2. Na konkurs u Lady Makeup. Makijaż klasyczny. Kreska i czerwone usta. Do makijażu użyłam:
1. Białej kredki JUMBO pencil NYX w kolorze MILK 604 jako bazę
2. Eyelinera Bell 
3. Cieni z Makeup Revolution Naked Chocolate
4. Podkład Loreal True match w kolorze 01 
5. Rozświetlacz NYX MPB01
6.Matowa szminka MAC

4 komentarze:

  1. Piękne makijaże, jestem w nich zakochana. Skąd dowiadujesz się o konkursach ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej z fb :) przeglądam posty.patrze.konkurs :) czasem jak jakaś dziewczyna coś udostępni :) czyli całkiem przez przypadek

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń