środa, 10 września 2014

Kosmetyki bez których nie wyobrażam sobie codziennego makijażu

Witajcie! Dawno nie było notki która miałaby jakiś ład i skład, dlatego postanowiłam się wysilić i napisać wam poczytankę na temat kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie makijażu codziennego, ba ! nie wyobrażam sobie w ogolę  jakiegokolwiek makijażu. Będzie trochę zdjęć no i oczywiście kilka słów o danym produkcie można to potraktować jako lekką recenzję. Jeżeli jesteście ciekawi bez jakich kosmetyków nie widzę makijażu to zapraszam.
Mam nadzieje że aż tak bardzo nie straszę bez makijażu :D

Na początek może zaczniemy od kremu. Kremu którego używam od czasu kiedy go dostałam (a było to przed wakacjami bo 15 czerwca). Wygrałam go w konkursie u Make up 4 Everyone >>link<<. Używam go codziennie od tamtego dnia i mam chyba jeszcze pół opakowania. Kim jest ten idealny krem ? jest to Natural line Spa professional Goat"s Milk & Vanilla firmy Verona mówiąc prościej jest to krem do twarzy i ciała zawierający proteiny mleka i ekstrakt z wanilii. Co jest w nim takiego że jest najlepszy ? a otóż to ze jest mega wydajny, Idealnie się wchłania tworząc taką jakby powłokę dzięki której skóra jest bardzo dobrze nawilżona ,ma piękny delikatny zapach i co najważniejsze , producent napisał że regularne stosowanie pomaga zachować młody i zdrowy wygląd skóry i powiem wam szczerze że ja nigdy dotąd nie miałam tak fajnej, gładkiej i jednolitej skóry twarzy jak po stosowaniu tego kremu. Długo szukałam kremu do twarzy z którego będę zadowolona, I w końcu postawiłam na klasykę. - Nivea . Ale od kiedy mam krem z Verony już wiem że teraz do końca życia będę używała tylko jego. 



Po kremie nawilżającym najczęściej nakładamy podkład. Ja używam i będę używać podkładów MaxFactor w kolorach 50 Porcelain ( na zimę) oraz  80 Bronze ( na lato ). Wszystko zaczęło się od tego że podkradłam ten podkład mojej mamie. I od razu jak nałożyłam go na twarz wiedziałam że będzie moim numerem jeden, Co go wyróżnia? No to że świetnie komponuje wtapia się w twarz,nie tworzy smug, ma bardzo kremową konsystencje dzięki czemu nie trzeba go wiele nałożyć by uzyskać fajny efekt, co do krycia, ma krycie jak dla mnie wystarczające nie za duże i nie za małe ja lubię naturalny efekt i dlatego ten podkład jest świetny 

Pod oczy, teraz wszyscy złapią się za głowę nakładam Liquid Make-up rozświetlający firmy Alle Makeup. Jest to produkt który również wygrałam tym razem u Aga Makeup >>link<< Ja mam numer 4. Jest to podkład rozświetlający o bardzo rzadkiej konsystencji i pięknym satynowym wykończeniu który mnie bardzo się podoba. Nie jest nachalny jest stonowany i nie jest też za jasny. Taki w san raz. Nakładam go pod oczy ( wiem zbrodnia ) , na środek czoła , na nos, pod nos i pod brodą czyli w typowe miejsca które chce rozświetlić. 

Puder. Ja używam totalnej klasyki którą chyba zna każdy Stay Matte firmy Rimmel jest to dla mnie klasyka nie do przebicia. Piękny transparenty puder nr. 001 który bardzo dobrze gruntuje podkład i nadaje całej twarzy matowe wykończenie ( tam gdzie oczywiście chce mieć matowe wykończenie) Jest lekki i o dziwo starcza go na bardzo długo często używam też go pod łuk brwiowy gdy biorę się za blendowanie taki myk żeby łatwiej rozcierało się cienie, często też nim samym rozcieram inne kolory.


Ostatnio nawet przekonałam się do różu. Wszystko dzięki firmie Glazel. Róż również wygrałam w konkursie. Zaczęłam go używać dlatego że kolor jest bardzo naturalny ( ja mam kolor nr.9 ) i pięknie wygląda do letnich makijaży. Ma bardzo fajną pigmentacje ja nie lubię bardzo różowych policzków wiec nakładam go w minimalnej ilości a mimo to kolor jest widoczny, Dlatego tez bardzo fajnie można stopniować odcień.Po za tym zostałam zauroczona częścią estetyczną:piękne małe pudełeczko z lusterkiem jest bardzo rozkoszne. 

Jeżeli chodzi o bronzer to używam bronzera z paletki NYX. Jest w wspaniałym ciepłym dość ciemnym odcieniu. Jest bardzo napigemntowany i z łatwością można uzyskać dzięki niemu fajny ocieplający look na twarzy, takiej fajnej zdrowej opalenizny jak i świetnie można nim wykonturować twarz. Jest to chyba najlepszy bronzer jaki miałam ( i dlatego mi się kończy ) Może znacie jakiś fajny podobny w do tego odcienia zamiennik ?

Teraz cienie do powiek. Moim numerem jeden od zawsze były matowe cienie z My Secret. Mam kilka odcieni którymi praktycznie można namalować cały makijaż oka: Czarny cień nr 510 ,biały cień nr 501 cielisty cień nr 505 i brązowy ciepły cień nr 506.  Producent pisze że cienie są zrobione na podstawie formuły silikonowo-mineralnej. są bardzo wydajne i dobrze napigemntowane i cą miękkie, czyli są to cienie które z łatwością rozetrzemy ale i wystopniujemy w zależności od tego jak bardzo chcemy mieć wyrazisty makijaż. a co najważniejsze zapłacimy za nie grosze. 

Jeżeli chodzi o tusz do rzęs to u mnie jest to sprawa bardzo zmienna. Jeżeli chodzi o sprawy tu i teraz to najchętniej i najczęściej używam tusz firmy Lovely Pump Up. Dlaczego ? Przede wszystkim dlatego że nie skleja mi rzęs, czego po prostu nienawidzę ! jest super czarny ma fajną konsystencje i bardzo fajną małą poręczna szczoteczkę która dociera nawet do najmniejszych rzęs i jest tani ! Czyli to co lubię najbardziej na świecie, Bezcenny kosmetyk za małe pieniądze. To jest to !

Usta. Nie wiem czemu ale ostatnio zakochałam się w różach na ustach. Na urodziny dostałam od swojej siostry piękną matową pomadkę z Maybelline New York Color Sensational w kolorze różowym nr 900 pink pop. Za co ją lubię ? Za to że jest bardzo kremowa i dale mi takie uczucie nawilżenia no i ten kolor !  Ja lubię mieć coś na ustach co ma konsystencje zwykłej pomadki Nivea i coś co trzyma się na nich dłużej niż 3 minuty. Powiem tak. jeżeli chciałybyście wytrzymać w niej cały dzień bez domalowania to nie się da. Ale jeżeli nie przeszkadza wam poprawa maximum 2-3 razy w ciągu dnia to to jest szminka dla was. 


I to chyba cały przegląd kosmetyków bez których nie wyobrażam sobie makijażu. Poniżej jeszcze raz wszystko w liście:

1. Krem Verona Kozie mleko & wanilia - ok 6 zł
2.Podkład MaxFactor Colour Adapt  80 Bronze i 50 Porcelain - 32 zł
3.Podkład rozświetlający Alle Makeup nr.4 - ok.20 zł
4.Matowy transparenty puder Rimmel Stay Matte nr.001 - 17.99zł
5.Róż Glazel nr.9 - 39zł
6.Bronzer z paletki NYX Smokey Look Collection 
7.Matowe cienie sypkie My Secret -7zł
8.Tusz do rzęs Pump up firmy Lovely -9zł
9. Szminka Maybelline New York Color Sensational nr. 900 -23 zł

P.S
Jak się podoba nowy baner ? Może być ? 

31 komentarzy:

  1. Mam krem z Verony w innej wersji, i też się świetnie spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes sliczna i bez makijazu: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą maskarę Lovely mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja! P.S. Ślicznie wyglądasz z makijażem i bez. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, masz świetną cerę i wyglądasz bardzo promieniście bez makijażu, lecz z makijażem równie pięknie, jednak wyglądasz bardziej dorośle :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;* Dlatego się maluję :P chociaż i tak pytają mnie o dowód :P hahah

      Usuń
  6. Śliczny makijaż. Powtórzę to co już dziewczyny wyżej napisały że i bez makijażu pięknie wyglądasz. Ja mam ogromny problem z pudrami a mam ich sporo ale jak przypudruję nimi buzię to wydaje mi się że strasznie je widać na mojej buzi...a może jestem przewrażliwiona hmmm...sama nie wiem. To samo się tyczy korektorów pod oczy...wlażą mi w zmarszczki i wszystko podkreślają i wyglądam wtedy na zmęczoną i 10lat starszą haha...Chyba już taki mam typ skóry kto wie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ;*
      może spróbuj tylko pudrów transparentnych ich nie widać w ogóle a będziesz miała ten komfort że nie mają koloru. Ja korektora w ogolę nie uzywam bo nie lubię :D ale ciii

      Usuń
  7. Prawie żadnego z kosmetyków nie znam, niektóre tylko kojarzę. Patrzę na baner i aż z ciekawości sprawdziłam pozostałe posty - masz talent, aż nie mogę uwierzyć, że jesteś samoukiem i takie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się że moje prace Ci się podobają, a co do kosmetyków koniecznie wypróbuj masakre :)

      Usuń
  8. śliczna i zdolna Kina zarówno bez makijażu jak i z, posiadam paletką NYX tą co ty i także używam tego brązera popieram bo jest świetny i nie znalazłam nic podobnego póki co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym jest największy problem że byłam w douglasie dzisiaj i zapytałam o coś podobnego ale niestety ni ma ;(

      Ślicznie dziękuję ;*

      Usuń
  9. Bez makijażu też wyglądasz ślicznie :D Ja tak samo jak Ty maluje się żeby wyglądać trochę doroślej bo bez wyglądam jak yyy 12-latka XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D ile ja już razy to słyszałam "a Ty dziewczynko na kogo czekasz" - yyyy mam 20 lat ;D :P
      Ale są też i dobre strony, będziemy wiecznie młode :)
      Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  10. Ja tez bez makijażu wyglądam jak dzidziuś :( ale ma to swoje plusy :P Szminka z Maybeline cuuuuudna, uwielbiam takie odcienie. Fajna paletka z NYX <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka przebija ostatnio wszystkie moje produkty do ust ! rewelka :)

      By my jesteśmy z tych "wiecznie młodych ;*"

      Usuń
    2. Ooooo ! Dokładnie tak :) Teraz troszkę lat sobie dodajemy żeby zrównać się z rówieśnikami, a później oni będą z nami chcieli sie zrownac:D:P

      Usuń
  11. Też używam podkładu rozświetlającego pod oczy Rimmel wake me up. Paletki my secret uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz w makijazu a bez - doskonale - tez tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie! Szukałam zdjęcia na którym jesteś bez makijażu! Dopiero po oczach poznałam że to musi być ten, wyglądasz fantastycznie bez!

    OdpowiedzUsuń