środa, 3 września 2014

3 nominacje do Liebster Blog Award czyli 33 pytania i odpowiedzi :)

Witajcie kochane :) Z okazji tego że zostałam nominowana 3 razy do Liebster Blog Award dziś odpowiadam na pytanie z trzech nominacji na raz i wyznaczę łącznie 11 osób do następnej zabawy ( gdyż 33 osób nie znajdę :D ) Za nominację dziękuję 3 wspaniałym dziewczynom i blogerkom ale o tym w dalszej części postu :) Zapraszam





Pierwszą osobą która mnie nominowała była Aggi eN >>link<<. Bardzo Ci dziękuję kochana za nominację. A oto pytania od Aggi i moje odpowiedzi

1.Najbardziej i.... 
2....najmniej udany zakup?
Hmmm najbardziej udany zakup ... był to chyba zakup matowych cieni firmy MySecret które kocham do dzisiaj. A najmniej udany zakup to 
3. Ulubiony kolor, i pierwsze z nim skojarzenie?
Ostatnio bardzo lubię biały, pierwsze skojarzenie - śnieg ;D 
4.Nie wyjdziesz z domu bez...?
Telefonu 
5.Ile czasu dziennie spędzasz w sieci?
Hmmm z 3-4 godziny... tak wiem. to straszne :(
6.Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
Lubie dzielić się z wami moimi przemyśleniami na temat makijaży, czy kosmetyków,chyba najbardziej podoba mi się to że mamy wspólny język a chyba każdy z nas lubi czasem spędzić czas z takimi właśnie osobami 
7. Kogo podziwiasz i za co?
Najbardziej na świecie podziwiam moją ciocię. Jest wspaniałą kobietą i moją przyjaciółką która zawsze potrafi tak zmienić mój punkt widzenia na coś że od razu wszystko staje się łatwiejsze.
8. Fast food czy zdrowa żywność?
zdrowa żywność 
9.Najlepszy sposób na poprawę humoru to...?
Czekolada i wspólny wieczór z siostrą przy GTA 5 :D
10. Nocny marek czy ranny ptaszek?
Zdecydowanie poranny ptaszek :)
11.Wymarzona podróż - gdzie się wybierzesz?
Nie wiem dlaczego ale zawsze chciałam jechać do Azerbejdżanu i do Sant Petersburga

***************************************************************************

I ostatnią osobą była nicenailsbykarola >>link<< Również dziękuję Ci za pytania i zapraszam do przeczytanie moich odpowiedzi :)


1.Prawdziwe szczęście to dla Ciebie?
Bycie z osobą którą się kocha i wśród ludzi którzy Cię rozumieją

2.Co jest dla Ciebie ważniejsze-moda czy uroda?
Hmmm chyba uroda aczkolwiek najważniejsze dla mnie jest zdrowie :D 

3.Nie wychodzisz z domu bez...?
telefonu

4.Dlaczego blog?
 A dlaczego nie ? Blog jest spoko chociaż wielu ludzi robi wielkie oczy jak mówię im że mam bloga, to tak jakbym miała HIV... wydaje mi się że blog jest najlepszą z opcji by pokazać się w internecie tylko od strony swojej pasji

5.Największa suma wydana na jeden kosmetyk to?
40 zł

6.Co wolisz-blog czy vlog?
Blog

7.Ulubiony kosmetyk?
Eyeliner chanel :( ale się już kończy :(

8.Film lub książka o których zawsze będziesz pamiętać?
Książka - Mio mój Mio można śmiało powiedzieć że jest to książka mojego życia. Czytałam ją będąc małą dziewczynką ale jest coś takiego w tej książce że zabierała mnie w zupełnie inne miejsce gdzie uwielbiałam przesiadywać 

9.Spacer w parku czy świetna zabawa w parku rozrywki?
Zabawa w paku rozrywki , uwielbiam to :)

10.Ulubiony czworonożny przyjaciel?
Nie mam . Psów się boję a koty to chodząca toksoplazmoza :D a reszta jakoś mnie nie kreci :D

11.Kolor który Cię opisuje?
Żółty

*********************************************************************************

Drugą osobą była wspaniała Ewka Wronka >>link<<. Dziękuję bardzo za nominacje i pytania. Oto moje odpowiedzi :)
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 13 maja 2014 roku

2. Jaka jest 'magiczna' liczba obserwatorów, którą chcesz osiągnąć?
1053 :D

3. Wolisz gdy ktoś komentuje, czy gdy tylko daje Twojemu wpisowi '+1'?
Gdy komentuje więcej mogę się wtedy dowiedzieć :)

4. Czy oprócz bloga, publikujesz gdzieś swoje prace?
Tak. Na instagramie >>link<< i na Funpage na Facebooku >>link<<

5. Kto jest Twoją inspiracją?
Hania Knopińska Grzenkowicz. Od zawsze była dla mnie numer jeden :)

6. Czy jest coś, czego nigdy nie robiłaś, ale bardzo chciałaś?
Tak. Ojj tak. Kiedyś miałam okazje powiedzieć komuś coś niemiłego ale tego nie zrobiłam i do dzisiaj żałuje.

7. Czy jako dziecko wyobrażałaś sobie siebie właśnie tutaj gdzie teraz jesteś?
Nie.zdecydowanie nie.Miałam co do siebie bardzo dużo planów i na razie jestem w takim miejscu które znajduje się zdecydowanie niżej od miejsca w którym powinnam się znajdować. Ale jak to mówią 
mierz siłę na zamiary. teraz to rozumiem.

8. Czy spełniłaś swoje wszystkie dotychczasowe marzenia?
Nie. Mam ich jeszcze pełno

9. Czego nie umiesz robić, a bardzo chciałabyś się nauczyć?
Chciałabym się nauczyć być optymistką ;D

10. Czego oczekujesz od swojego bloga?
Chce żeby fajnie się go czytało i żeby był miły dla oka 


11. Czy gdyby ktoś ci rozkazał, np. ktoś z rodziny - usunęła byś bloga?
Pewnie tak

************************************************************************************************************No to teraz czas na moje nominacje i na moje pytania :

1.Ile razy dziennie sprawdzasz swój wygląd przed lustrem ?
2. Jakie są Twoje 3 wymarzone produkty kosmetyczne które chciałbyś mieć?
3.Kawa czy herbata ?
4.Jeżeli szminka to w jakim odcieniu ?
5. Adidasy czy szpilki ?
6. Co wolałabyś dostać 3 kosmetyki Chanel czy 15 kosmyków firm drogeryjnych ?
7.Konkursy czy rozdania ?
8.Jaki jest Twój wymarzony makijaż na swój ślub?
9.Czy będąc na zakupach w galerii potrafisz przejść obojętnie obok drogerii lub sklepów firmowych typu MAC czy Inglot ?
10.Fluid czy puder sypki na lato?
11.Co daje Ci motywacje do pisania bloga ?

Nominuję

Dziękuję za nominacje i pytania no i za wspólną zabawę ! do usłyszenia !

3 komentarze:

  1. Troszkę się pomieszało, bo ostatnia seria pytań była ode mnie, a nie druga, ale to nic :) Miło mi, że przyjęłaś nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadia Stankiewicz5 września 2014 16:22

    oj Kiniachna , szkoda tylko że GTA już dawno przeszłyśmy :o

    OdpowiedzUsuń