poniedziałek, 21 lipca 2014

Wielki powrót ( na chwilkę ) , makijaż wygranymi kosmetykami i jedno wielkie WOW

Witajcie po dość długiej przerwie. Byłam na wakacjach z chłopakiem ale już jestem i co najważniejsze wracam do pracy :) Przed wyjazdem odebrałam wszystkie paczki z prezencikami od osób organizujących konkursy i nie zdążyłam się im niestety przyjrzeć bo musiałam się pakować no wiec dzisiaj po odespaniu podróży dorwałam się do moich małych cudów i zmalowałam nimi to i owo :) a jakieś 20 minut temu spotkało mnie wielkie WOW o którym w dalszej części postu. Zapraszam




Wszystkie te wspaniałości które widać powyżej wygrałam w konkursie u Darusi994 pt "Lato.Kolory lata" makijażem z motylem 


Nie byłam w stanie wypróbować jeszcze każdego z nich wiec wybrałam na razie kilka i stworzyłam nimi makijaż. Postawiłam tym razem na niebieski kolor bo kręcił mnie pigment firmy Kobo 
 poszłam za ciosem i użyłam każdego ciemnego niebieskiego cienia jaki znajdował się w paczce i do nich należał również cień firmy Sensique
 oraz ciemny niebieski cień firmy Miyo którego w zasadzie użyłam najwięcej tak jak
 cienia Pierre Rene :) i są to moje ulubione niebieskie odcienie jak na razie :)
 W paczce znalazł się również Color tattoo którego wiele z was używa do brwi, ja również go użyłam i powiem wam że jestem zachwycona nim :) zawsze używałam tylko cieni ale teraz już wiem że będę używała tylko teko mazidełka
 no i w wewnętrzny kącik użyłam cienia Hean takiego trochę rudego, trochę złotego , niestety przy nakładaniu traci on dużo pigmentu i staje się jakis taki dziwny wiec dorzuciłam trochę złota z paletki NYX

Makijaż wykonany tymi kosmetykami wygląda tak :




Miałam ochotę na coś normalnego i eleganckiego i wyszło właśnie coś takiego. Cały czas uczę się dokładnego rozcierania i podkreślania brwi ale chyba już powoli ogarniam o co kaman dobrze że was mam bo bez was na pewno bym nie miała się od kogo uczyć :) 
O wielkie dziwo dodałam to zdjęcie na instagram :) i po kilku minutach znalazło się ono na stronie universodamaquiagem_oficial  gdzie znajdują się makijaże wszystkich znanych makijażystek z całego świata :) i w śród nich znalazł się też i mój :D co bardzo bardzo mnie przede wszystkim zdziwiło no i również ucieszyło :) Bo to wielkie wyróżnienie znaleźć się wśród takich makijażystek jak Katosu, czy Maxineczka ale rónież to wyróżnienie otrzymała znana ze swoich pięknych kolorowych i precyzyjnych makijaży -Malwina Pach której serdecznie gratuluję 



Wiec mój dzień zakończył się piękną informacją i radością. A jak wam mijają wakacje ? 
Trzymajcie się i do następnego jutro :) bo jutro będzie sesyjnie :)

7 komentarzy:

  1. Wow, świetna wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mam to cos do brwi ale uzywam jedynie do zdjec bo dosc ciemny jest na dzien jak dla mnie :) oko no coz znow ekstra Ci wyszlo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używam tylko do zdjęć bo na co dzień jest jednak za bardzo intensywny a bardzo nie lubię wyrysowanych brwi :) Baaardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia ale należało Ci się ;) wykonujesz kawał dobrej roboty tymi makijazami ;)

    OdpowiedzUsuń