wtorek, 1 lipca 2014

Ahhh cóż to był za dzień - czyli konkursy , modelka, smoky eye i sesja

Ahh ależ dzisiaj dzień. Tyle się działo że głowa boli, najpierw wyniki konkursu "przedmiotowego" potem wyniki konkursu Glazel a ja dalej nie mogę podnieść szczęki z podłogi. Bardzo chciałabym podziękować wszystkim którzy mnie docenili i przede wszystkim WAM kochane ! Bo gdyby nie wasze komentarze i dawanie mi kopa w tyłek to na pewno nic bym ciekawo nie umiała stworzyć :) A oto makijaż którym wygrałam konkurs Glazel :


W dalszej części również moja dzisiejsza modelka i makijaż no i filmik z sesji.  Zapraszam :)
Moją modelką dzisiaj była Olga Kmiecik, na której wykonałam makijaż w odcieniach brązu i złota


 Do makijażu użyłam paletki NYX olaz Naked 3 :) Wszystkie kosmetyki znajdują się w filmiku :)




Zdjęcia robiła moja siostra jak i również kręciła i montowała film :) Zapraszam do obejrzenia 


Jeszcze raz bardzo dziękuję za każde wspierające mnie słowo i za każdy miły komentarz ! Jesteście wielkie !

17 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :*. A makijaż bardzo mi się podoba. Świetnie dobrany :).

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wygranej , świetna praca a teraz pędzę obejrzeć Twój filmik ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Gratuluje... Modelka Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze a propos tego lusterka mam pytanie - te ledy nie rażą w oczy? I mam takie same drzwi w pokoju haha ;D gratuluje wygranej, buzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w ogóle nie rażą :) Fajnie oświetlają całą twarz :) Bardzo dziękuję :)
      Takie drzwi najlepsze ! :D

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę że CI się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki !! :)
    Śliczny makijaż na pięknej modelce :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaz konkursowy wymiata! i filmik mi sie podoba fajnie sie go ogladalo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, nagrody należą Ci się jak mało komu :)

    OdpowiedzUsuń