czwartek, 19 czerwca 2014

Pierwszy miesiąc bloga - czyli moje rozkminy na różne tematy + 30 faktów o mnie

Dzień dobry kochane :) Dziś minął równo miesiąc od kiedy prowadzę bloga, bardzo szybko mi ten czas zleciał i oprócz zaskakujących statystyk również zdziwiły mnie inne sprawy związane z prowadzaniem bloga :) i o tym w dalszej części notki :)



1. Ogólnie bardzo tutaj miło 
Oj tak. każdy dla każdego jest szaleńczo miły i sympatyczny, co mnie np.bardzo się tutaj podoba, nikt nikomu nie zazdrości ani nikt nie jest zawistny , a pod pracami konkursowymi nikt nie pisze "beznadziejna" ta praca ,moja praca na ten konkurs jest lepsza obczaj (i tutaj link)" Co często mi się np. przytrafiało kiedy osobiście np. pokazywałam swoją pracę i w życiu codziennym słyszałam takie słowa, ale widocznie natrafiłam na takie osoby :)

2.Nie wcale taki blogspot straszny jak go piszą
Zawsze zakładając gdziekolwiek bloga przerażała mnie jego obsługa :) A teraz? dziewczyny :D ha ! można powiedzieć że mam blogspota w małym paluszku :D dobra a tak na serio to umiem wstawić zdjęcie i powiększyć czcionkę i nawet zmienić jej kolor :) I dodać te wszystkie gadżety :D nie umiem jeszcze robić takich fajowych zakładek jak wy macie ale wszystko w sowim czasie :)

3.Dużo nas dużo nas do pieczenia chleba 
Nawet nie zdawałam sobie sprawy ile ludzi ma swojego bloga a jak wiele ma bloga kosmetycznego i jak wiele osób ma bloga makijażowego ! Przecież gdziekolwiek się nie wejdzie na jakikolwiek link bloga to jest tam albo makijaż albo kosmetyki a jeden na 30 jest modowy :) Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, ciesze się że jak nas fanek makijażu tak dużo :) Jest od kogo się uczyć :)

4."Mam bloga" . Hahahah nie gadaj...LOL
O ile osoby które mają bloga rozumieją to że inne osoby też go mają o tyle inni ludzie nie za bardzo przyjmują tę informację do wiadomości. Przynajmniej osoby z mojego środowiska popatrzyły na mnie dziwnym wzrokiem gdy powiedziałam im że MAM BLOGA. Popatrzyli na mnie wzorkiem typu " LOL OMG 7 BLOGA ? PFF " a mnie pozostało się tylko uśmiechnąć i powiedzieć : przynajmniej robię coś innego niż upijam się codziennie na jakiejś domówce czy grillu :)

Z racji tego że minął miesiąc od założenia bloga postanowiłam napisać wam 30 faktów o mnie. (jeden fakt na dzień bloga) Abyście mogły mnie lepiej poznać:) a więc miłego czytania :)

1. Kocham gotować
2. Mam klaustrofobie
3. Uwielbiam buty na obcasach
4. Mam trwałą ondulację na włosach przez co nienawidzę ich myć
5. Lubię grać z siostrą w gry na PS3 lub patrzeć jak ona gra
6. Nigdy obojętnie nie przeszłam koło Rossmana
7. Mam chłopaka Krzysia
8. Mój ulubiony sklep to Mohito
9. Mój ulubiony owoc to kiwi
10. Podkradam siostrze ubrania z szafy, bo mamy ten sam rozmiar
11. Dobrze czuję się w roli "modelki"
12. Uwielbiam kuchnię chińską
13. Jedyne słodycze jakie jem to biszkopty Petitt
14. Uwielbiam łazanki
15. Mogłabym żyć bez cukru
16. Lubię jeździć samochodem
17. Miałam wycinane migdałki i dzięki temu wreszcie mogę jeść lody :D
18. Boję się latać samolotem
19. nienawidzę ogromnych psów
20. Gdybym mogła to całe życie spędziłabym pod wodą 
21. Marzę o tym żeby pojechać do New Jersey do cukierni Buddy'ego Valastro
22. chciałabym mieć cycki :D
23. Urodziłam się w Szczecinie a mieszkam na dolnym śląsku
24. Uwielbiam spędzać czas na mazurach żeglując na jachcie
25. Jestem histeryczką
26. Jestem sternikiem motorowodnym
27. Prawo jazdy zdałam za trzecim razem
28. Kiedyś zoperuję sobie nos 
29. Mam najlepszego chrześniaka na świecie
30. Mam tatuaż i planuję mieć następny za tydzień :D

Pozdrawiam ! i buziaki !

20 komentarzy:

  1. Ja mojego bloga prowadzę już ponad 3 lata, a i tak nadal słyszę 'o mój boszz! Blog! Hahaha! "BLOGERKA" lol'. To wredne, ale masz rację - przynajmniej nam się nie nudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety ludzie są dziwni jeżeli o to chodzi :D

      Usuń
  2. Też miałam wycinane migdałki bo były mega zniszczone przez anginy :D. A lody jadłam zawsze i nadal uwielbiam.
    Rzeczywiście sporo jest blogów o kosmetykach i makijażu. Mnie to się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co zjadłam lody to miałam anginę :( ale teraz wpierdzielam ile wlezie i jestem najszczęśliwszą osobą na świecie :D

      Usuń
  3. 'Chciałabym mieć cycki' , to widzę tak samo jak u mnie :D:D I też uwielbiam jeździć samochodem, to dla mnie mega frajda :) Chętnie zobaczyłabym Twój tatuaż, a już niedługo tatuaże :D Sama mam jeden i kusi mnie w tym roku zrobić następny ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D Tatuaże fajna sprawa :) Na moim insta jest zdjęcie mojego pierwszego tatuażu :)
      niestety strasznie się człowiek w nie wkręca ale już powiedziałam że na tym drugim kończe :D

      Usuń
    2. Tak tak, tak się mówi. :D Ja już jak robiłam pierwszy to zaczęłam myśleć o drugim :D

      Usuń
  4. fajny wpis;) oby Ci sie dalej tak podobało.;)
    22. ja tez hahah :D
    26. co ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam patent sternika motorowodnego :D mogę prowadzić łódź na morzu :D

      Usuń
  5. Urocza z Ciebie dziewczyna i taka z charakterem! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. haha :D kurczę widzę że wiele nas tutaj :D

      Usuń