poniedziałek, 23 czerwca 2014

Praca na konkurs u Darusi994 - "Lato.Kolory lata"

Witajcie kochane :) Dziś chciałabym wam pokazać moją pracę na konkurs u Darusi994 >>link<< 
Cały regulamin i wszystko inne jest bardzo dokładnie opisane w tym linku. Bierzcie się do roboty bo macie czas do 30 czerwca :) więcej zdjęć i info w dalszej części notki 


Makijaż może być zwykły lub facepaint :) wiec ja jak zwykle musiałam zrobić to drugie. W ogóle pomysł mi się przyśnił :D Jeszcze nigdy w żadnym konkursie nie widziałam tylu fajowych cieni :) Popatrzcie tylko jakie piękności do wygrania :)

Dlatego postanowiłam zmierzyć się z innymi artystkami i sama coś zmalować :)

A oto moja praca :)

Do makijażu użyłam oczywiście chyba same wiecie paletki Sleek Ultra Matt V2 i mojego ukochanego eyelinera Lovely którym namalowany jest cały motyl :)
Aby uzyskać kolorową farbkę do kolorowania motyla połączyłam ze sobą cienie Sleek i białą farbkę Jovi powstała klejąca się maź którą kolorowałam motyla :) 



Zdjęcia oczywiście robiła moja młodsza siostra Nadia Stankiewicz :)

30 komentarzy:

  1. Cudo <3
    Będę miała mały problem z wyborem wygranej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Miło mi że przypadła Ci do gustu :) :*

      Usuń
  2. Woow gratuluje ! Piękna praca ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 ! Ale się cieszę że się wam podoba :)

      Usuń
  3. Za każdym razem jak czytam u Ciebie 'amatorski makijaż' to się zastanawiam jaka to amatorszczyzna :D Toż to pełna zachwycająca profeska! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D dziękuję ! Jesteś kochana :) ale co ja poradzę że ja samouk i amator :(

      Usuń
    2. Często właśnie ucząc się samemu nadajemy mega charakter swojej pasji :)

      Usuń
  4. Ładny z Ciebie motyl :) A teraz pytanie z innej beczki - jak uzyskałaś tak świetny efekt trwałej na włosach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Po prostu mam trwałą i myje włosy odwracam głowę na dół , daje piankę do włosów suszę dyfuzorem i mam :D

      Usuń
  5. Pięknie <3 jak dla mnie wygraną masz w kieszeni :) przebijasz mnie o głowę lub dwie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale wcale nie uważam tak jak Ty :)
      Twój makijaż jest maga precyzyjny i zmalowany na powiece a ja wiem że jest to meeega trudne :)
      pozdrawiam !

      Usuń
    2. Co Ty :D uwierz mi ,że dałaś czadu :)) z przyjemnością obserwuję i będę śledziła posty ciekawie tu strasznie :D

      Usuń
  6. Cudeńko!!! Bardzo mi się podoba, trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepieknie kochana, gratulacje wygranej w konkursie musisz zmienić nazwę Fanpage na profesjonalny makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D jeszcze nie wygrałam :) Ale dziękuję :)
      Haha :D nie chyba jeszcze nie zasługuję na miano profesjonalisty :(

      Usuń
  8. Masz mega talent, nie zmarnuj go ; ))
    healthfashbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) :* zazwyczaj pojawiają się przed snem :D

      Usuń