piątek, 2 września 2016

Skeleton

Były mięśnie to teraz czas na kości :) Zabawy było mnóstwo, mimo trudności z wykonaniem łysiny jakoś udało się dotrzeć do celu i stworzyć dla was taki oto look :) Jeżeli jesteście ciekawi co i jak powstawało podczas mojej pracy zapraszam do przeczytania dalszej części postu.


A więc najpierw zaczęłam od łysiny a tak na prawdę od czaszki. musiałam czymś zakryć włosy, na początku wpadłam na pomysł aby wykorzystać do tego czepek do kąpieli na basenie ale niestety miałam tylko same czarne :( co spowodowałby to ,że ciężko byłoby mi go zakryć jakimkolwiek fluidem czy korektorem. Koniec końców wykorzystałam zwykły przeźroczysty czepek kąpielowy. Bardzo mocno upięłam go z tyłu gumką recepturką tak aby cała moja głowa była jak najbardziej płaska  :)

Potem przeszłam do tworzenia kleju którym okleiłam całą głowę, nakładając na niego pojedyncza warstwę chusteczki higienicznej. Z czego zrobiłam klej :
1. żelatyna
2. gliceryna
3. woda
w proporcji 2 łyżki wody i gliceryny + 1 łyżka żelatyny , wszystko podgrzałam w mikrofalówce poczekałam aż ostygnie i nakładałam pędzelkiem na czepek na mojej głowie.

Zakleiłam również usta ( Moja siostra była w niebo wzięta ;d ) Gdy wszystko już stężało i wyschło przeszłam do nakładanie fluidu na całą czachę i twarz.Dodając odrobinę brązu zaczęłam cieniować oczodoły , skronie i żuchwę. Czarny cień użyłam aby dodać nieco głębi. na samym końcu pomalowałam uszy i boki twarzy na czarno, oczy, nos i otwory przy żuchwie tak aby tworzyły w całości tło :)
Potem przeszłam do obojczyków i żeber które zrobiłam tak samo jak twarz
i gotowe!

Użyte kosmetyki:
HD Foundation 02 Soft Beige, Wonder Stick Light/Medium NYX Professional Makeup NYX Professional Makeup Polska
Bronzer Bahama Mama The Balm Polska theBalm
Czarny Eyeliner Celebritis Eveline Cosmetics 
Biały i Czarny cień z My Secret 
Kółko z kamuflażami od Wibo Kosmetyki 
Brązowy cień z paletki "Cool Spectrum" ZOEVA
Pędzle Nanshy Polska

4 komentarze: