środa, 23 lipca 2014

Moja siostra w kwiatach - czyli kolejny makijaż sesyjny

Dobry wieczór moje drogie :) Dziś znowu makijaż , nadrabiam zaległości spowodowane moim wyjazdem. Dzisiaj moją modelką była Nadia wiec od razu mówię że zdjęcia robiłam niestety ja :( wiec są jakie są :D do tego talentu nie mam. W każdym razie zapraszam was na efekt końcowy

Kwiaty namalowałam farbkami Jovi, a makijaż oka paletką Sleek Ultra Matts V2







Modelowała moja ukochana piękna siostra . A jak malować kwiaty podpatrzyłam n Youtube, co prawda babka malowałam tam farbkami akrylowymi ale właściwie to co to za różnica :) Mam nadzieje że się wam podoba:) Buziaki i do zobaczenia następnym razem :) !

18 komentarzy:

  1. Świetna praca, jesteście z siostrą bardzo podobne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. te kwiatuszki wygladaja jak zywe!!
    podziwiwam Twoja determinacje!
    dajesz do przodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję :D Staram się nie cofać ;*
      Bardzo się cieszę że Ci się podoba !

      Usuń
  3. Po raz kolejny nie mogę się napatrzeć na kwiatki w Twoim wykonaniu - wychodzą śliczne, chociaż w kolorystyce z "awangardowego lata" podobają mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podobają !
      Mnie też bardziej podobają się w ciepłym odcieniu ale tutaj pasował tylko kolor niebieski :)

      Usuń
  4. Przepiękne kwiatki <3 świetny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się że się podobają :) !

      Usuń
  5. Randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design,
    beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything
    is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy to see you in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wykonanie tych kwiatków! dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiaty są przepiękne! Artystka jak się patrzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaki Ty masz talent :) Chciałabym być w makijażu tak dobra, jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Przecież Twoje makijaże są cudowne, wiec nie wiem o czym mówisz :) !

      Usuń