wtorek, 13 maja 2014

Tu jeszcze mnie nie było :)

Witajcie :)
Niestety nie będę zbyt oryginalna jeżeli chodzi o PIERWSZY wpis gdyż jakoś trzeba zacząć a że początki każdy miał podobne to i mój wstęp będzie tak jak każdy inny :) Wypadałoby by się przedstawić, a otóż po prostu jestem Kinga. Makijażem zaraziłam się w tym roku około 20 tygodni temu i szczerze ten świat mnie pochłonął. Wszystko zaczęło się od tego że napisałam beznadziejnie maturę ,a raczej rozszerzenia :) nadzwyczajnie w świecie nie poszłam na byle jakie studia by po prostu na nich być tylko siedziałam na 4 literach przez rok i się uczyłam, by w tym roku zdawać ponownie i dostać się na wymarzony kierunek. Lecz nie samą nauką człowiek żył przez ten rok. W wolnym czasie pojawił się również makijaż. Zaczęło się niepozornie od kupionej paletki Sleek :) A skończyło się na stronie na facebooku i koncie na Instagramie gdzie dodaje swoje nie koniecznie codziennie makijaże, ale makijaże które są na pewno w 100% moje. Jestem samoukiem, osobą która uczyła się "podstaw" u makijażystek z Youtube, osobą która uwielbia bawić się kolorami, wzorami i nietypowymi rozwiązaniami, nie znajdziecie u mnie makijaży na ślub, studniówkę czy wesele, ciężko nawet nadać kategorie makijażom które tworze, są po prostu moje :) każdy z nich podpisany jest moim czymś :) Bo to COŚ musi być w każdym makeupie który tworze , mam nadzieje że zachęciłam was chociaż troszeczkę do wspólnej podroży w świecie mojego makijażu :) Jeżeli tak to zapraszam was w moje skromne progi bardzo serdecznie :)




Pozdrawiam Kiniachna 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz