piątek, 30 maja 2014

TAG TMI :) odpowiadam :)

Okej A wiec odpowiadam na pytania:) do zabawy włączyła mnie Paulina >>>link<<<
pytania są przednie :D LOL haha a ja z chęcią zobaczyłabym odpowiedzi na nie od
Kammcia :) 

No to zapraszam do czytania :D 

1.Co masz na sobie ?

Bluzę swojego chłopaka RPK

2.Czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?

Pewnie że byłam i jestem do teraz :)


3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?

Yyyy nie raczej nie :)

4. Ile masz wzrostu ?

Eh moje nędzne 160 :P

5. Ile ważysz ?

50kg

6. Jakieś tatuaże ?

Na razie jeden ale za jakieś 2 tygodnie szykuje się drugi

7. Jakiś piercing ?

W uszach i przekłuty pępek

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?

Yyy nie posiadam ulubionej

9. Ulubiony program (serial)?

Lekarze, Tap madl ( fajne foty i makijaże tam mają )

10. Ulubione zespoły ?

No tak, z zespołów to PRK, GZG, Paktofonika a tak z osób to Chada, Peja, Pezet ostatnio również Kali

11. Coś, czego Ci brakuje? 

Brakuje mi malin, mam już na nie ochotę :D

12. Ulubiona piosenka ?


mój HICIOR tego lata :D

13. Ile masz lat ?

Na razie jeszcze 19 :D aleeee w sierpniu stuknie 20 :P
 
14. Znak zodiaku ?

Lew ;)

15. Czego szukasz u partnera ?

Wszystkiego tego co znalazłam u Krzyśka.

16. Ulubiony Cytat ?

„Wszystko jest trudne nim stanie się ławe”

17. Ulubiony aktor ?

Dziadziuś Bruce Willis

18. Ulubiony kolor ?

czarny 

19. Głośna muzyka czy cicha ?

Zależy od tego jaki mam humor albo od tego czy śpiewam bo jak śpiewam to lepiej żeby było głośna ;D

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?

Do kuchni ,do lodówki

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

8 minut

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

Hmmm z 40 minut :D

23. Bilas sie kiedys z kims ?

Ba ! raz to tak przywaliłam jednej dziewczynie że miałam sprawę w sądzie

Oczywiście żart

24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?

Mnie kręcą ramiona ;D nie wiem mam jakiś fetysz. 

25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?

Nienawidzę jak facet ma długie włosy

26. Powód dla ktorego dolaczylas do Youtube ?

Yy dla funu :D

27. Czego sie boisz?

Psów i małych ciasnych pomieszczeń

28. Kiedy ostatnio plakalas ?

Ja płacze bardzo rzadko hmmm chyba ostatni raz po operacji migdałków :D bo fest bolało :P

29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? 

Mamie jakieś 10 minut temu :)

30. Co oznacza Twoj YT username?

Yyy nie wiem właściwie, od zawsze w każdych grach nazywałam się Kiniachna no i dopisałam makeup i powstało tiara wiem moja kreatywność nie za granic :D

31. Ostatnia przeczytana ksiazka ?

„Historia hemofilii w rodach książęcych”

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

„Kat miłości- historie psychoterapeutyczne”

33. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?

Madzie Gesller :D

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?

Moja mama

35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?

Mój chłopak hmm no lubimy się ;D

36. Ulubiona potrawa?

Ja upierdzielam wszystko, ale chyba najbardziej z wpierdzielanych przeze mnie rzeczy lubię wpierdzialać łazanki :D

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?

St Petersburg

38 Ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?

Mój pokój

39. Czy ktos Ci sie teraz podoba?

Mój chłopak no i Bruce Willis :D

40.Ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?

tydzień temu

41. Ostatnio kiedy ktos Cie obrazil ?

Mnie się nie obraża :D LOL

42. Ulubiony smak słodki ?


Hmmm bita śmietana

43. Na Jakich instrumentach grasz ?

Na gitarze akustycznej

44. Ulubiona część biżuterii ?

Pierścionki i łańcuszki

45 . Ostatni uprawiany sport ?

Biegamy na bieżni ostro ;D

46. Jaka piosenke ostatnio spiewalas? 

Tą do której wcześniej dałam link

47. Ulubiony tekst na podryw ?

Nie lece na takie typu rzeczy :D

48. Czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?

Nigdy

49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie?

Z mamą

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?

Ktoś kto ma wolną chwilę i nie ma nic innego do roboty 

15 komentarzy:

  1. WoW...sporo tych pytań heh ale fajne odpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha bardzo fajny pomysł na posta :)
    Miło się czyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy ze sobą mnóstwo wspólnego widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ? :D to fajowo :) jesteś moją bratnią duszą ?:D

      Usuń
    2. Chyba tak, nawet wzrostem do siebie pasujemy :D

      Usuń
    3. hahaha to też odpowiedz na te pytania na blogu :) chciałabym wiedzieć co jeszcze mamy wspólnego :)

      Usuń
  5. Także uwielbiam bitą śmietanę ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ciekawe ;D Bita śmietana mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń