środa, 28 grudnia 2016

Blood Elf

 Hej ! Wiem, bardzo dawno mnie tu nie było :D ale to może dlatego że większą cześć swoich publikacji ostatnio wrzucam na >>> Insta  <<< i na Snapa ( tak zaczęłam snapować ;D ) znajdziecie mnie pod nazwą  >>> kiniachna  <<<  w każdym razie w końcu miałam czas i zrobiłam charakteryzację inspirowaną grą World of Warcraft ( tak gram w Wowa ) Jeżeli jesteście ciekawi jak wyszło i jakich kosmetyków użyłam to zapraszam do dalszej części postu :)



Jeżeli chodzi o uszy i brwi to jest to folia aluminiowa pokryta chusteczkami na klej z żelatyny wody i gliceryny :) Gdy wszystko wyschło pokryłam całość podkładem i gotowe! 
Lista kosmetyków :
1. Nyx : podkład Invincible w kolorze 04 + pro mixer foundation  03
bordowy cień z paletki NYX ultimate 04 brights , czarny cień z paletki NYX beauty school dropout 136, pomadka do ust NYX liquid Suede 20 oh put it in
2. Kobo eyeliner perfect gel czarny
3. Inglot Cień do powiek nr. 118
4. Puder Rimmel stay matte 001
5. Złota farba Snazzaro


Jutro już makijaż sylwestrowy :) Zapraszam !

1 komentarz: